onsdag 31 oktober 2012

Mailet jag fick..

Fick ett mail nyss angående en häst jag provred för cirka 4 månader sedan. Damen komplimenterade min ridning och riktigt smörade för att få såld sin ponny (som jag inte riktigt fattade tycke för). Å andra sidan tycker jag rätt synd om damen eftersom vid provridningen var hon uppriktigt rädd för hästen, vilket är lite konstigt eftersom det var den lugnaste hästen jag sett på länge.

Hästen då, var en liten tjock ridponnyvalack i färgen skimmel albino. Slö som attan, och livsgnistan verkade inte finnas där riktigt.

Jag tycker bara så synd om henne då hon verkar vara rätt så desperat i att få såld sin kuse. (Priset var dessvärre rätt så saftigt.)

Lyckades faktiskt hitta en bild på hästen efter lite google-letande.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar