torsdag 25 oktober 2012

Torsdag

Har bakat en massa idag i skolan - skoj! Jag har även försökt få tar i mammas chef (lol) angående LIA-plats vid mammas jobb. Men den damen vägrar att svara på mina samtal! Den första snön gladde mig med sin närvaro i morse också, dock bara vid skolan (som ligger 20km hemifrån). Här hemma finns inte en skymt av snö. Trist enligt mig eftersom jag är en vintermänniska ända ut i fingerspetsarna.

Pepsan får ledigt idag, vädret är kallt och jag har absolut ingen lust...

Men resten av veckan ska hon motioneras.

Fredag: Dressyr.
Lördag: Hoppning.
Söndag: Längre uteritt.

Nu ska jag masa mig iväg till stallet för att mocka åt mina djur.


2 kommentarer:

  1. varför säljer du den där bruna sadeln du va så nöjd över ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. För att jag inte använder den, jag är fortfarande nöjd med den, men jag gillar min svarta ännu bättre :)

      Radera