lördag 14 januari 2012

Lördag

Dagen har tillbringats till största delen med Pauen, vi har ridit och haft kul! Snart skall jag hämta glass åt mig och sätta på en film och mysa. Fick datorn tillbaka idag, fullt fungerande (y) Btw, mitt tangentbord uppför sig
 VÄLDIGT DÅLIGT ATM!! :@
 
ALLA HÄSTMÄNNISKOR , GÖR TESTET !

Vad har du för färg på dina ridbyxor? har så många, bl.a svart, ljusbrun, blå etc..

Har du ridstövlar eller ridskor?: bådeoch, ibland gillar jag skor bättre, ibland stövlar.
 
Vad är din favorithäst för ras?: Timon är en korsningsponny.

Anväder du chaps?: sällan

Vad har du för storklek på din hjälm?: ca 58-59 tror jag 
Hur högt har du hoppat?: 1 meter (noob)

Hur bra tycker du att ett stall är från 1-10 ?: Beror på vilket stall..

Gillar hästar?: Jepp

Har du ridit en häst som är över 160 cm i mankhöjd?: Jadå

Har du ridit en hel svart häst/ponny?: Jaså
.
Har du ridit en fjordning?: jag vet faktiskt inte säkert :o

Har du ridit en shettis?: Ja

Har du ridit en travare?: jess

Du har hoppat högre än 50cm?: men jo

Du rider dressyr i bland?: jo, rätt så ofta.

Du anväder alltid hjälm när du rider?: jadå

Du kan stallreglerna?: hehe, de flesta antagligen, men om man följer alla är ju en annan sak >.>

Du är i stallet mer än 7 dagar i veckan?: Är det möjligt?

Har du en speciell favorit häst/ponny?: Timon är min favorit
Du rider mer än 4 gånger i veckan?: jadå

Du bor nära ett eller flera stall?: jepp

Har du ridit ute i skogen på en häst?: ja, såklart

Du har ridit ute i skogen på en ponny?: jaa-a..

Du brukar rida i ridhus eller paddock: jo, rätt så.

Har du haft sommarhäst?: faktiskt inte.

Har du ridit mer än 1 år på ridskola?: ja, typ.. 6-7?

Tycker du om att hoppa?: ibland.

Tycker du om att rida dressyr?: när det går bra älskar jag dressyr.

Har du ridit in en häst/ponny?: nej..

Vad är det högsta du har hoppat med ponny?: 1 meter

Vad är det högsta du har hoppat med häst?: öh.. 80 cm kanske?

Vilken färg tycker du mest om på hästar?: jag tror att man oftast gillar sin favorithästs färg bäst, så fux. Men gillar andra  färger också, dock INTE skimlar.

Hur många hästar har du haft?: är inne på min fjärde.

Rider du för någon privattränare?: ja, faktiskt! :D

Hur länge har du ridit?: ca 10 år.

Vad fick dig att börja rida?: minns inte, grupptryck kanske.

Har du tävlat?: jadå

Vilken gren gillar du mest?: när det gäller tävling, hoppning.

Vilket ridläger är bäst?: -

Har du egen häst?: ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar