onsdag 7 mars 2012

Ny telefon

Tjenixen. Jag vaknade tidigt i morse av att pappa väckte mig - telefonshopping i Jeppis stod på morgonschemat. Blev ägare till en Samsung Galaxy 551, en touch och jag hade lovat mig själv att aldrig i hela mitt liv äga en touch-telefon men det löftet bröt jag tydligen idag. Är i allfall rätt så nöjd. Jag har väldigt starka åsikter om vilken sorts telefon jag vill ha som t.ex. Inte en vanlig mobiltelefon (med knappar och liten display), ingen touch, inte stor, väldigt hållbar, inte platt, ingen "skrikig" färg, rejäla knappar med mera, med mera.


Phone
Vad jag för övrigt har hållt på med idag är lektion med Timi, gick finemang. Vi hittade något vitt skabb i hans ena öra som täckte hela insidan av örat, så veterinär skall tillkallas. såg ut som en blandning av vitt mögel och mjöl och det var bokstavligen inuti hela örat. Hade aldrig lagt märke till det tidigare.


Jag ger telefonen 4/5 galaxysar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar