lördag 10 mars 2012

suck..

Sitter här denna enkla lördagskväll och har ingen aning om vad jag skall hitta på. Liven på bubble witch saga tog slut för längesedan. Funderar starkt på att lägga på TV:n. Jag har inte tittat på tv sådär "seriöst" på ett halvår. Det känns väldigt främmande. Jag skulle vilja starta en ny blogg och skriva endast på engelska, men vi får se. När det gäller ponnysen idag var han rätt så underbar. Det var klottigt ute, vägarna bestod av lera/is/snöslask så Timi var helt geggig på benen och under magen när vi var klara. Vi tränade på något så svårt som att gå om en minkfarm utan att freaka totalt. Med mycket möda kunde vi faktiskt trava om utan att stanna upp. Duktig kille! Sen hälsade vi på Pauen och Anton och lilla Pauen vågade rid ett varv på honom också. Har faktiskt inte gjort ett skit idag.

Hur kommer det sig att varje gång jag försöker mig på något tekniskt med datorn, exempelvis som att ladda ner ett program, slutar det med att jag förstör/tar bort x antal andra program i datorn? Jag måste vara född i fel tidsperiod.

Jag har ätit en hotdog idag, fösta gången på sisådär 5-6 år, det var helt OK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar