måndag 16 april 2012

Sommartankar

Jag har en känsla av att denna sommar kommer att bli ca. 100% bättre än föregående. Massor med hästeri, hoppas och ber till Gud, Jesus och den helige anden att min kompis hittar en sommarhäst att ha hos oss över sommaren, det skulle bli en perfekt sommar, precis som när jag och Pauen hade Nalle och Lillen för ett par somrar sen.

På tal om Pauen, vi skall ha kul varje dag och jag skall absolut lära henne att köra bil, vilket kommer att bli en challenge på grund av mina egna bristande kunskaper. Hur som helst, vi skall köra moppe, äta gott, lyssna på musik och tala skit om folk varje eviga dag.

Och så har jag ju mina fina nytatuerade axlar som jag kan flasha runt i, är inte det lättaste att göra det så här års då man behöver ungefär 3 par tröjor och byxor för att ens kunna gå utanför dörren. Tattoos och piercings kör upp mitt confidence några nivåer, tack den person som kom på att man kunde tatuera och pierca sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar