lördag 26 maj 2012

Ang. solning

Jag schysstmobbar alla där ute som tror att det är sommarvärme ute. Igår på morgonen kan jag hålla med om att det var rätt varmt, men endast då. Visst, man kan kanske gå i kortärmat och så men inget mer. Vad är det? Kanske 15 plusgrader + ganska mycket blåst. Lite lol och överdrivet att gå i bikini och sola halva dagen. Jag testade igår och höll på att frysa skiten av mig. Men om ni fina människor vill bli sjuka nu till sommaren go ahead. Förstås är ju olika personer olika mycket härdade mot blåsten och värmen och det. Tycket bara att det är like kuligt att folk tror att det är sommar redan, det tycker inte jag i allafall. Högst vår.

2 kommentarer:

  1. ja kan säg att ja sola me ti topp o sol idaa men tå satt ja i lä i c.a 20 min. o blååst sååp-blubblor.. he er verkligen int somarväder! visst i lää börja man sveijtt men mesama he kom en vindpust fröis man till! ^^ // Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. så känd ja å XD men ja e frusi ååv me å :P

      Radera