lördag 26 maj 2012

Lördag

Idag på morgonen tjuvåkte jag i min bil, första gången utan vuxen, tänker inte säga vart... Men ingenstans olagligt. Sen for jag till fors-gers ridplanen med Tims. Tränade på att sitta ner i traven. Stör mig på att Timi har får gåvan att trava med världens obekvämaste och skumpigaste travsteg. Kan också konstatera att jag inte är någon travnedsittare, för mig räcker det gott och väl med att sitta ner i traven ett par gången om året när jag klubbtävlar dressyr och tränar inför dressyrklubbtävlingarna. Nu är mitt ass så sjukt att jag knappt kan sitta ner.

Jag moppade till Sale för att handla mat idag. Pappa har inte riktigt tekniken inne när det gäller att shoppa mat. Han missar ofta viktiga grejjer som JAG tycker om. Så nu har jag handlat hem mina cornflakes, min youghurt och min saft.

Vem har snyggaste shettisen i Finland?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar