fredag 28 september 2012

Klagar

Usch, jag hatar verkligen bloggens utseende. Varför kan inte jag vara teknisk med kodning och bra på Photoshop? Livet är verkligen inte rättvist ibland..

Hade en sak till jag hade tänkt klaga över, men glömde, stunden till ära bort det.

Jo! Att när man ligger och ska somna på kvällen har man tusen ideér i huvudet angående blogginlägg, men sen när man vaknar på morgonen har man glömt bort skiten..

Dessutom så har jag ett väldigt litet ordförråd. Jag skulle vilja kunna skriva som alla dom som använder riktigt långa, kluriga och intressanta ord. I mina ögon är det roligare att läsa bloggar med välformulerade texter. Står ju inte ut med att läsa typ "Heeeeej blogggeeeen <3 idag ska jag botoxa mina läppar och sätta i barbieblont midjelångt löshår! Sen ska jag ut och springa två mil eftersom jag åt en måltid med mer än 200 kalorier tidigare idag.! Hörs sen, pusshäääjjj ;) <3"

Med detta säger jag god natt! Och så bjuder jag på bilder från Teneriffa-resan förra året, sörjande över att jag aldrig mer kommer att få uppleva en äkta familjesemester.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar