onsdag 24 oktober 2012

Onsdag

Hade den längsta, mest mardrömslika skoldagen i veckan idag. 8:00-15:45 är seriöst på gränsen till för mycket för mig. Dessutom hade jag glömt att trycka in bageripiercingen i läppen i morse, så jag hamnade att gå utan, vilket resulterade i att, på tre timmar, så hade hålet typ vuxit helt igen! Så jag blev tvungen att trycka piercingen igenom köttet efter sista praktiklektionen. Jag tycker så synd om mig själv. Det gjorde så ONT! Och nu är dessutom skiten så otroligt svullet så att jag inte kan snurra, eller dra ut piercingen alls. Den sitter som berget.

Hur som helst så är detta sista veckan på den här perioden. (vi har fyra) Och jag ser fram emot nästa period, vilket betyder att veckorna innehåller tre skoldagar och fyra lediga dagar. Kalas alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar